czwartek, 5 stycznia 2017

Glee Book Tag

Witajcie w kolejnym, troszkę pozmienianym tagu na podstawie serialu.
Jak wiecie z moich recenzji ów serialu jak na razie jest to mój ulubiony serial, 
ale ze znalezieniem idealnych odpowiedników, było dość trudne.
Do tagu nominuję każdą chętną osobę, i mam nadzieję, że podzielicie się tym,
w komentarzu.

Rachel Berry- postać, która chce błyszczeć, chce być zauważona.
Nie wiem, czy mogę tu zaliczyć tą osobę, ale dam tu Hannę
z Pretty Little Liars autorstwa Sary Shepard.

Finn Hudson- postać, która umarła i za nią tęsknimy.
 Tutaj dam osobę, z książki, którą już przeczytam,
ale czeka ona na recenzję,
a mowa tu o Jesiennej miłości, pana Sparksa.
A dokładniej o Jamie Sullivan.

Quinn Fabrey- książka "idealna".
 Tu zdecydowałam się na Girl Online Zoe Sugg.

Noah Puckerman- postać tyrana.
 No, i zaczęły się schodki, nie mam pomysłu, ale zawsze coś się wymyśli,
możecie się nie zgodzi, ale moim zdanie może to być Roger Brown,
 z książki Łowcy Głów pana Jo NosbØ.

Santana Lopez- książka która z początku nie przypadła do gustu,
ale teraz jest inaczej.
 No więc, nie mam innego wyjścia, jak danie tu książki pana Andrzeja Pilipiuka,
 pod tytułem Zaginiona.

Kurt Hummel- prześladowana postać.
 Kolejna, niby łatwa decyzja, ale nie wiem, czy się ze mną zgodzicie,
dam tutaj Fergus'a, z książki Miłość i kłamstwa, autorstwa Cecelii Ahern.

Mercedes Jones- książka, która leży w cieniu.
 Tutaj dam całą serię książek pani Genny Showalter, bardzo rzadko widzę,
aby ktoś mówił o serii Kroniki Białego Królika.

Blaine Anderson- książka, która pomogła mi coś zrozumieć.
 No tak, kolejne schody, czy któraś książka mi w taki sposób pomogła,
możliwe, że książka Zero napisana przez Marc'a Elsberga, pokazała mi,
 że trzeba pilnować swoich danych osobowych.

Brittany S. Piece- postać, która się diametralnie zmieniła.
 Hah, a już myślałam, że nim mnie bardziej nie zaskoczy, postać która się zmieniła?
Mogę tu dać kilka osób, ale postawię znowu na Pretty Little Liars, pani Sary Shepard, 
ale tym razem na Arię.

William Schuster- książka, która wszystko rozpoczęła.
No i na koniec, powiem Wam, że takie "poważne" czytanie rozpoczęłam właśnie na Pretty Little Liars.

~~~~~~
No więc, to już koniec, mam nadzieję, że tag się spodobał i kiedyś zobaczę go u kogoś innego. ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz