sobota, 14 stycznia 2017

[31] Shadowhunters- sezon 1

Witajcie w recenzji serialu, który jest na podstawie 
książek pani Cassandry Clare.
Większość osób, które widziały ten serial,
są po przeczytaniu książek,
mi nie dane było ich przeczytać,
ale są one na mojej głównej liście.

Nie byłam do serialu przekonana
i wzięłam się za niego pod przymusem.
W tej chwili, nie żałuję, 
ale początek nie należał do najlepszych.
Pierwsze odcinki mnie nudziły, 
a gra aktorska mnie nie zachwyciła.

Dopiero po czterech, pięciu odcinkach
zrozumiałam, że serial jest ciekawy.
 Jednym z powodów mojego nie zadowolenia z serialu,
był on tak bardzo podobny do filmu,
że nie miałam ochoty go oglądać.

Dobór aktorów w serialu spodobał mi się,
choć nie każdy aktor zachwycił mnie swoją grą aktorską.
 Uwielbiam aktorów grających Malec'a.
 Przez cały serial zastanawiałam się skąd znam aktora,
który gra Magnus'a i dopiero jak skończyłam oglądać,
 zorientowałam się, że grał w Glee.

Jak pewnie większość osób wie,
w tej chwili leci sezon drugi i jak na razie mi się nie podoba,
ale ten post jest poświęcony sezonowi pierwszemu.

9/10

Sezon 1 | Sezon 2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz