sobota, 7 stycznia 2017

[26] Kaczor Howard (1986)

Witam Wam bardzo serdecznie w najgorszym filmie, jaki oglądałam.
Film mi się nie podobał, nudził mnie, ale obiecałam sobie, że obejrzę każdy film produkcji Marvel'a.

Jak na pierwszy film tego producenta film nie zdziwił mnie na tyle bardzo, 
abym jakoś rozpaczała, ale naprawdę nie spodobał mi się ten film.

Był po pierwsze dziwny, naprawdę dziwny.

Film choć jest komedią, jest bardziej sarkastyczny i nieśmieszny.

Wątek miłosny w tym filmie jest bardzo dziwny, nie wiem jak mam to powiedzieć, 
kaczka zostaje do kobiety gatunku: człowiek na ziemi, 
nie ogarniam tego i sobie nie wyobrażam takiego czegoś.

Akcja w tym filmie, jest drętwa?
 Nie mam pojęcia jak to określić.

Krótka recenzja tego filmu jest chyba najbardziej odpowiednia, 
lubię pisać o filmach i takich rzeczach,
ale nigdy nie obejrzę tego filmu jeszcze raz.

Film w stu procentach zasłużył na taką ocenę oraz na nagrodę Złotej Maliny, 
nie polecam filmu.
Teraz trzeba tylko zapomnieć o tym filmie.

1/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz