środa, 20 lipca 2016

[7] Pamiętniki Wampirów- sezon 1


W końcu piszę recenzję ów serialu, więc powiem Wam, że Pamiętniki Wampirów są moim początkiem, to ten serial oglądałam już z osiem razy. 

To ten serial otworzył mi oczy na inne seriale. 

Zacznijmy od głównej bohaterki, czyli Eleny.
Uwielbiam ów postać i bardzo mi jej szkoda, tak samo jak jej brata.
Jej związek ze Stefanem jest bardzo fajnie przedstawiony, a sama Nina zagrała ów postać bardzo profesjonalnie.

Kolejna postać, czyli Stefan, uwielbiałam bo przez cały pierwszy sezon, a fakt o tym, że aktor jest Polakiem jeszcze bardziej zaciekawia jego grę aktorską.
Jeszcze jakby mówił coś po polsku w serialu.

Następny jest Damon, postać, którą lubiłam od początku, choć w pierwszym sezonie mnie trochę denerwował. Lubiłam jego zaciętość do poderwania Eleny, ale jak okazało się, że tak bardzo zależy mu na Katherine, zaczął mnie irytować.

Przejdźmy do przyjaciółek Eleny: Caroline i Bonnie.
Zacznę od tej drugiej, nie wiem jak dla Was, ale Bonnie, była dla mnie obojętna, choć jej przyjaźń z Eleną naprawdę roztopiła moją duszę.
Za to Caroline w pierwszym sezonie grała bardzo głupią postać.

8/10

 Sezon 1 | Sezon 2 | Sezon 3 | Sezon 4 | Sezon 5 | Sezon 6 | Sezon 7 | Sezon 8


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz