piątek, 8 lipca 2016

[18] Piękna i ambitna. Mój styl- Lea Michele



Tytuł: Piękna i ambitna. Mój styl 
Tytuł oryginalny: Brunette Ambition
Autor: Lea Michele
Wydawnictwo: Ferria
Przełożył: Maria Zalasa
Data wydania: 3.12.2014
Cena okładkowa: 37,90 zł

Książka Lei Michele, przy okazji jednej z moich ulubionych aktorek, jest w 100% moją dotychczasowo ulubioną biografią.

Można powiedzieć, że polubiłam ją od obejrzenia Glee, lecz dopiero, gdy obejrzałam serial po raz drugi, zobaczyłam jej potencjał i nie ukrywałam swojego szczęścia, kiedy zobaczyłam jej książkę w sklepie.

To jej książka pokazała mi jak powinnam się odżywiać, jako wegetarianka oraz ukazała mi świat w całkiem inny sposób. Jako wegetarianka i marzycielka o byciu aktorką Lea to moja wielka inspiracja, gdy dowiadujesz się o jej największych modowych wtopach,  jej pochodzeniu, jej początkach, jej cudownej muzyce oraz o serialu z jej perspektywy, od razu chce ci się sięgną za serial, jej płytę, czy też drugą książkę, której tłumaczenia jeszcze nie ma.

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam biografie, uwielbiam dowiadywać się o ludziach czegoś nowego i każdej osobie o podobnych upodobaniach polecam tą oto książkę.

10/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz