środa, 14 września 2016

[17] Pamiętniki Wampirów- sezon 7

Jest i recenzja przed ostatniego sezonu ów serialu.

Muszę Wam powiedzieć, że był to jeden z gorszych sezonów, może dlatego, że był bez Eleny, ale mi się nie spodobał i strasznie mnie denerwował Damon.

Sezon skupia się na heterykach oraz matce Damona i Stefana.
Kolejnym bohaterem był Julian, który był miłością Lily Salvatore.

Pojawia się Kamień Feniksa, a biedny Alaric stara się odzyskać zmarłą Jo.

Możemy poznać wątek Valerie, z którą poznajemy historię z przeszłości Stefana.
Mój ukochany Enzo okazał się głupcem zakochanym w Lily, co mnie trochę zasmuciło, bo ta stara baba dawała mu zły przykład.

W tym sezonie stanie się coś czego nikt się nie spodziewa.
Caroline będzie w ciąży, tak wampir w ciąży, też tego nie czaję.

W drugiej części sezonu poznajemy legendarną łowczynię, która ściga Stefana.

TVD nie ma złego sezonu, ale były lepsze, widać, że są lepiej zrobione, jak się na nie patrzy pod kątem technicznym, ale na pewno kogoś mi tu zabrakło i nie powiem już, że Eleny.

Cały sezon się kręcił wokół Damona, Stefana, Caroline i Bonnie, wiem, że oni są najważniejsi, ale chciałam zobaczyć w tym sezonie Tylera, Matt'a, czy też kogoś innego pominiętego.

Nie mówię, że Matt'a nie było, bo był, ale było go za mało.

Oceniam ten sezon, na...

8/10

Sezon 1 | Sezon 2 | Sezon 3 | Sezon 4 | Sezon 5 | Sezon 6 | Sezon 7 | Sezon 8


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz