sobota, 10 września 2016

Scream Queens Book Tag



Ów tag został przeze mnie przetłumaczony z języka włoskiego, ale gdyż był on troszkę dziwnie napisany przekształciłam go minimalnie we własny sposób.

Zacznijmy :*

Chanel #1- główny bohater, którego nie możesz znieść. 


Takim bohaterem jest Sabrina z "Miłość i Kłamstwa" Cecelii Ahern. 
Nie przepadam za nią i czasem miałam chęć ominąć rozdziały z jej perspektywy. 

Chanel #2- postać, która powinna pojawiać się częściej.



Oj taką osobą jest Gavin z "Alicja i Lustro Zombi" Geny Showalter.
Uwielbiam go, jego sarkazmy, jego docinki. Brakowało mi go, choć wolę Cole'a z Alicją, to i tak Gavin jest cudowną postacią, naprawdę fajnie pokazaną.

Chanel #3- postać, którą wszyscy lubią.



Taką postacią może być Penny z "Girl Online", naprawdę większość osób ją uwielbia i ja zaliczam się do tego grona.

Chanel #5- głupia lub niezgrabna postać.



Ah jak długo się zastanawiałam nad tą postacią i zdecydowałam się na Monę z serii Pretty Little Liars, gdyż przez cały czas zachowywała się jak taka głupiutka, bogata małolata.

Grace- postać, która nie posiada wyraźnego pochodzenia.



Ów postacią może być Allie z "Wybrani". Ona sama orientuje się, że prawie nic nie wie o sobie i swojej rodzinie.

Red Devil- czarny charakter.



Nikt się nie zdziwi, że wybiorę "A" z wspominanej wcześniej serii Pretty Little Liars,
jest to najbardziej tajemniczy czarny charakter, o którym kiedykolwiek czytałam.

Denise- postać, która sprawia, że śmiejesz się z wszystkiego, co robi i mówi.



Do tego "pytania" ponownie dam Gavin'a, bo tak po prostu on już taki jest. :D

Hester- dobra książka z brzydką okładką.






Taką książką są "Wybrani", książka jest cudna, ale okładka nie zadziwia.
A co do Hester, ah jak ja kocham tą aktorkę. :*

Gigi- postać z objawami psychotycznymi.



I tu dam po raz kolejny w tym tagu Monę z PLL, a dlaczego , to sami się dowiecie jak przeczytacie i tu mały spoiler, czwartą część.

Dean- postać, którą próbowali zabić wiele razy.



I tu na pożegnanie dam wam PLL, gdyż takimi postaciami są cztery główne bohaterki, czyli Hanna, Aria, Spencer i Emily.


Mam nadzieję, że tag się podobał. :)
A nominuję do niego wszystkich, którzy mają ochotę go zrobić.
Możecie w komentarzach pisać swoje odpowiedzi na pytania, albo wstawcie linki do bloga lub innego miejsca, gdzie na nie odpowiecie.
Z chęcią je poczytać. :)




2 komentarze:

  1. Z tych wszystkich postaci znam tylko Allie z "Wybranych"💖 Świetny tag💕

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń