środa, 29 czerwca 2016

[13] Kanapka i innych wierszy kapka- Agnieszka Frączek



Tytuł: Kanapka i innych wierszy kapka
Autor: Agnieszka Frączek
Wydawnictwo: Literatura
Data wydania: 25.09.2008
Cena okładkowa: 19,60 zł

Wiersze Agnieszki Frączek są jednymi z najmądrzejszych i najładniejszych jakie w życiu widziałam, książkę zakupiłam w 2010 roku, czyli miałam zaledwie 9 lat i była to moja pierwsza książka z autografem, pamiętam, że za podstawówki byłam w bibliotecznych motylkach i jak dowiedziałam się, że przyjeżdża autorka do naszej szkoły wybłagałam rodziców o pieniądze i ją zakupiłam, dostając wraz z nią autograf.

Poezje A. Frączek są śmieszne, jak i bardzo mądre, można poznać wiele definicji. Każdy wiersz mówi o czymś ciekawym. Można poznać liczne definicje kleszczy, bigosu, jak i tytułowej kanapki.

Jest idealna dla dzieci, czytałam mojemu braciszkowi do snu, a teraz czytam trzy letniemu kuzynowi. Polska poetka pisze śliczne wiersze i nadal się zastanawiam nad kupnem jej innych książek.


9/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz