poniedziałek, 20 czerwca 2016

[8] Gdzie jesteśmy: nasz zespół, nasza opowieść- One Direction



Tytuł: Gdzie jesteśmy: nasz zespół, nasza opowieść
Tytuł oryginalny: Where We Are. Our Band , Our Story
Autor: One Direction
Wydawnictwo: Ferria
Przełożył: Dariusz Rossowski
Data wydania: 29.08.2013
Cena okładkowa: 49,90 zł

"Gdzie jesteśmy" jest moją pierwszą biografią One Direction, lecz mam zamiar zakupić też inne, nie mogę powiedzieć (napisać), że nie jestem fanką tego (już nie zespołu). Można powiedzieć, że interesowałam się zespołem wcześniej, z tego powodu zakupiłam książkę, dzięki przyjaciółkom, a ich muzyką zaczęłam się interesować dopiero po zawieszeniu zespołu albo po odejściu Zayn'a, który miał dla mnie dość duże znaczenie, bo był narzeczonym Perrie Edwards, a jako wierna Mixers ich shipowałam, ale on postanowił sobie z nią zerwać, biedna Pezz (ja tak bardzo chce przetłumaczenie biografii Little
Książka, a bardziej sposób jej napisania bardzo przypadł mi do gustu, dużo zdjęć, cudowna czcionka i pokazanie jak każdy opowiada o swoich przeżyciach i uczuciach. 

Od samego początku zakochałam się w okładce, która jest idealna, czarno-biała z różem. I jeszcze ta wewnętrzna okładka ozdobiona rysunkami fanów z całego świata (tak na marginesie Polski jest na tylnej wewnętrznej okładce). 
Moja książka ma już ponad rok, a przez dłuższy czas nawet po nią nie sięgała, leżała sobie na półce i czekała, aż ją przeczytam i na pewno nie był to błąd, bo takie biografie mogę czytać codziennie.  

8/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz