środa, 15 czerwca 2016

[5] Być jak... Adele- Caroline Sanderson



Tytuł: Być jak... Adele
Tytuł oryginalny: Someone like... Adele
Autor: Caroline Sanderson
Wydawnictwo: Dream Book
Przełożył: Joanna Józefowicz-Pacuła
Data wydania: 25.07.2012
Cena okładkowa: 44,00 zł


Jako, że słucham Adele od dobrych kilku lat, nie obyło się od kupna jej biografii. Osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju biografie i czytałam bym je bez przerwy. Ta jednak przykułam mnie tytułem, sama biografia pokazała mi, że naprawdę podeszłam do muzyki Adele z innej strony, zobaczyć jak ona to osiągnęła, jak zdobyła światową sławę naprawdę przykuwa uwagę. 
Autorka mówi w książce o dzieciństwie Adele, jej problemach, ale również opowiada o historii każdej piosenki z dwóch albumów: "19" i "21". 

Samą książkę czytałam dość długo, gdyż nie mogłam się za nią zabrać, po prostu mnie nudziła, stąd taka ocena. Choć przeczytałam ją do końca, to ominęłam niektóre nudzące momenty. Moim zdaniem, warto ją przeczytać, jeśli ktoś chce się czegoś dowiedzieć na temat samej piosenkarki.

6/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz