środa, 22 czerwca 2016

[9] Oficjalny przewodnik na rok 2014- One Direction



Tytuł: Oficjalny przewodnik na rok 2014
Tytuł oryginalny: One Direction. The Official Annual 2014
Autor: One Direction
Wydawnictwo: Ferria
Przełożył: Kamil Maksymiuk
Data wydania: 10.10.2013
Cena okładkowa: 29,90 zł

Długo się zastanawiałam, czy napisać tę recenzję, lecz zdecydowałam się z oczywistych powodów, piszę wszystko co przeczytam, a że kocham biografie musiałam to napisać. Jako, że tę książkę mam już dość długo, a czytałam ją trzy razy, mam o niej dużo do powiedzenia. Każda biografia ma w sobie takie coś, że mnie do niej ciągnie ta miała okładkę i fabułę, a o moich przeżyciach z One Direction możecie przeczytacie w poprzedniej notce. 

Kocham tą książkę za to, że dowiedziałam się wielu rzeczy o których nie wiedziałam, zobaczyłam zdjęcia, których nie widziałam i poznałam każdego z One Direction na nowo. Nie mogłabym sobie teraz wyobrazić mojego życia bez tych pięciu świrów, bez ich muzyki, filmu (kocham This Is Us!), jak i plotek na ich temat. I to zdjęcie Harrego na okładce jeszcze z krótkimi włosami, ale nie ściętymi tak jak teraz. Nigdy bym nie pomyślała, że tak zmieni się historia tego zespołu, ale jestem tu dla książki, a nie dla zespołu (może kiedyś). 

Książka ma dużo pytań, na które niektórzy chcieli by na pewno poznać odpowiedzi, opisany jest ich początek, każdy chłopak jest opisany, można poczytać o ich filmie, najważniejszych datach, dowiedzieć się jak to jest żyć w trasie koncertowej oraz uzupełnić zadania przygotowane dla czytelników, np. quizy, itp. 

Jako, że książka ma twardą oprawę, którą uwielbiam, i jest w formacie A4 jest bardzo wygodna i lekka, tak wiem ma twardą oprawę, ale jest bardzo cienka, nie ma nawet 100 stron. Mogę ją polecić każdego fana, jak i osobie która chce poznać ich historię.

8/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz