piątek, 3 lutego 2017

[43] Blade: Mroczna trójca (2004)

Hej, cześć i czołem, witam Was w pierwszej lutowej recenzji, a dzisiaj opowiem Wam o ostatniej części z serii o wampirze o imieniu Blade. We wszystkich poprzednich recenzjach pisałam Wam o tym, że ten film najbardziej mi się spodobał z pierwszych filmów o tym bohaterze. W tej chwili nie podoba mi się on tak bardzo.

Blade powraca, już po raz trzeci. Władzę nad Ziemią, z rąk ludzi, starają się przejąć Wampiry. Jedyną osobą, która może zapobiec zagładzie planety jest Blade, "Chodzący za dnia" wampir, któremu niestraszne jest dzienne światło. Pomaga mu starzec Whistler, który wspiera go swoją wiedzą i produkowaną przez siebie, specjalną bronią na wampiry. Blade staje do walki, ale przywódca wampirów rozpoczyna kampanię oszczerstw w prasie, na jego temat. Od tej chwili, nasz bohater musi uciekać przed polującą na niego policją, która uważa go za strasznego potwora.

Nie wszystkie filmy podobały mi się na tyle, że chciałabym dać ocenę powyżej piątki, lecz po długim namyśle dałam sześć gwiazdek.


6/10


Blade: Wieczny łowca (1998) | Blade: Wieczny Łowca II (2002) | Blade: Mroczna trójca (2004)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz