środa, 30 listopada 2016

[23] Latarnik- Henryk Sienkiewicz



Tytuł: Latarnik
Autor: Henryk Sienkiewicz
Wydawnictwo: Greg
Data wydania: 01.01.2011
Cena okładkowa: 2,29 zł

Witam Was w recenzji kolejnej lektury.
Czy tylko ja mam tak, że jestem z początku zachwycona lekturą, a później żałuję,
że ją czytałam.

No, ale nie jestem tu, żeby się żalić na to jak czytam.
Powiem Wam, że Latarnik, był nawet spoko, chociaż nie zachwycił mnie,
była w pewnym sensie ciekawa.

Książka opowiada o Polaku nazwiskiem Skawiński, który po tym, jak przeżył wiele wojen,
wiele zajęć, chciał odpocząć więc został latarnikiem w Ameryce.

Dostał paczkę z książkami, gdzie znajdował się Pan Tadeusz, zagłębia się w książce i zapomina włączyć latarni, przez co traci pracę.

W książce głównie opowiedziane jest o jego przygodach z przeszłości.
Nie wiem co mam Wam powiedzieć o tej książce, więc tyle Wam zostawię.
Nie można dużo powiedzieć o książce, która ma około dwudziestu stron.

4/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz