środa, 16 listopada 2016

[22] W krainie kolibrów- Sofia Caspari


Tytuł: W krainie kolibrów
Tytuł oryginalny: Im Land des Korallenbaums
Autor: Sofia Caspari
Cykl: Saga Argentyńska (tom 1)
Wydawnictwo: Otwarte/Moondrive
Przełożył: Paulina Filippi- Lechowska
Data wydania: 01.07.2015
Cena okładkowa: 39,90 zł

Witajcie w recenzji książki z Book Tour'u organizowanego przez Sandrę
naprawdę nie wiem co mnie podkusiło do wzięcia w tym udziału, 
ale nie żałuję, bo książka była cudowna.

Przyznaję się, że opis i grubość książki nie za bardzo mnie ciągnął mnie do siebie, ale się wzięłam w garść i ją przeczytałam.
Więc czas zacząć recenzję...

Znacie to, jak kiedyś ludzie się zachwycali "Nowym Światem", nie raz można usłyszeć o tym na historii.
Książka pokazuje jak wyglądało życie kiedyś, pokazuje, jak żyło się na emigracji, walce o lepsze bycie i miłość.

Autorka w cudowny sposób pokazuje jak odmienne były kiedyś formy społeczne,.
Sofia Caspari, a właściwie Kirsten Schützhofer obmyśliła całą fabułę w taki sposób, że jak czytałam widziałam wszystko przed oczami.

Jest to książka która nie nudzi, a tylko i wyłącznie wciąga.
Ukazuje nam wszystkie możliwe emocje.
Książka czaruje nas cudowną historią o miłości i przyjaźni.

Jak mówiła historia mnie nie nudziła, ale jak w każdej książce coś musiało mi się nie spodobać,
w tej książce było to ciągłe opowiadanie historii Anny, a za mało Viktorii.

Nie mogę się doczekać, aż przeczytam kolejną część i czekam z zamiarem kupna pierwszej części.

9/10

W krainie kolibrów | W krainie srebrnej rzeki | W krainie wodospadów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz