środa, 28 grudnia 2016

[25] Pamiętnik- Nicholas Sparks



Tytuł: Pamiętnik
Tytuł oryginalny: The Notebook
Autor: Nicholas Sparks
Seria: Wszystkie kolory miłości (tom 1)
Wydawnictwo: Albatros
Przełożył: Anna Maria Nowak
Data wydania: 09.11.2015
Cena okładkowa: 14,99 zł

Witajcie w recenzji jednego z chyba najbardziej znanej książki tego autora.
Moja podświadomość mówiła mi, że nie polubię się z tą książką,
ale się myliła, gdyż ją pokochałam.

Historia głównych bohaterów mnie zachwyciła i rozkochała.
Każdy z Was zapewne zna nazwisko Sparks i poznał jego historię, w książkach albo filmach.
Osobiście nie widziałam żadnego filmu na podstawie książek,
ale mam zamiar to niedługo nadrobić.

Człowiek zupełnie nie wie, kiedy tonie, która kropla wody wyznacza mu koniec.
Gdy zastanawiam się, czy taka historia, jaką przeżyli Allie i Noah, myślę sobie,
czy komuś kogo znam osobiście kiedyś takie coś przeżyje i za kilka lat mu powiem,
że podobna historia już powstała.
Sama nie wierzę, że mi może coś takiego się przydać.

Przygoda Noah'a i Allie zaczęła się, gdy byli młodzi i spędzali wspólnie wakacje,
a nikt nie myślach o tym, że zwykły chłopak i dziewczyna z "dobrego" domu mogą być razem.
Dziewczyna odeszła i nie odpisywała chłopakowi na listy, które zatajała jej mama,
która uważała, że dziewczyna zasługuje na kogoś lepszego.

Nie jestem wyjątkowy, co do tego nie mam wątpliwości. Jestem zwyczajnym człowiekiem o zwyczajnych myślach i wiodłem zwyczajne życie. Nikt nie postawił pomnika ku mej czci, a moje imię szybko pójdzie w zapomnienie, lecz kochałem - całym sercem i duszą - a to moim zdaniem wystarczająco dużo.

Po wielu latach Noah wraca do miasta, kupuje dom, o którym marzył,
a do miasta wraca zaręczona Allie, aby się z nim spotkać.
Książka pokazuje tęsknotę, przywiązanie, ból i rozpacz.
Każdy rozdział pokazuje dużo emocji i uczuć.
Każdemu z Was polecam książki tego autora,
nie mogę się doczekać, aż napiszę recenzję innych jego książek.

9/10

Pamiętnik | List w butelce | Dla Ciebie wszystko | Szczęściarz | Ostatnia Piosenka | Najdłuższa Podróż | Jesienna Miłość | Na zakręcie | I wciąż ją kocham | Noce w Rodanthe | Bezpieczna Przystań | Wybór | 
Anioł Stróż | Na ratunek | Ślub | Prawdziwy Cud | Od pierwszego wejrzenia | Spójrz na mnie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz