środa, 19 października 2016

[20] Wiedźma. Prawdziwa historia złej królowej- Serena Valentino



Tytuł: Wiedźma. Prawdziwa historia złej królowej
Tytuł oryginalny: Fairest of All
Autor: Serena Valentino
Wydawnictwo: Dream Books
Przełożył: Jakub Polkowski
Data wydania: 8.10.2014
Cena okładkowa: 34,90 zł

Witam Was bardzo serdecznie i zachęcam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza.

Pierwszą myślą, gdy kupiłam tą książkę było Przecież ja znam tą historię, po co mi ta książka? , ale ją kupiłam. Czy żałuję? Raczej nie, sama książka jest bardzo ciekawa, poznanie historii Śnieżki od tej strony otworzyło mi oczy na oglądanie bajek.

Zawiodłam się na dwóch rzeczach.
Pierwsza może się wydawać śmieszna, ale zawsze byłam i będę za złymi bohaterami.
Bardziej mnie ciekawią i zawsze jest mi smutno, kiedy dobry bohater zabija tego złego.
Tutaj ukazali wiedźmę jako potwora o wielkim sercu, który nienawidzi , a potem kocha.

Druga rzecz to błędy ortograficzne.
Jak czytam opowiadania, np. na wattpadzie, nie zwracam na nie uwagi,
ale w tej książce było to bardzo dobrze widzieć.

Żeby nie było, że są same minusy, pomysł na książkę jest świetny,
okładka choć z początku nie przyciąga,
po pewnym czasie w sobie rozkochuje.

Chyba każdy zna historię Śnieżki, więc po co mam to pisać,
ale jeśli tak jak ja lubić tych "złych" bohaterów to bardzo Wam polecam
ów książkę i do następnego. ☺

7/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz