środa, 5 października 2016

[19] Iluzja (2013)





Witam w mojej pierwszej recenzji filmu. Nie mogłam się oprzeć i 
musiałam napisać mam moją opinię o tym filmie.

Nie spodziewałam się po tym filmie wiele, nawet nie znałam tytułu, ale szkoła stwierdziła, że zabierze nas na ten film. Ciekawostką jest to, że oglądałam go już trzy razy i nadal mi się nie znudził.

Uwielbiam tematykę iluzji, czarów i sztuczek. 
A to w tym filmie przeważało.

Film opowiada o grupie czwórki iluzjonistów.
Moim ulubieńcem jest Jack. ♥

Grupa została zwerbowana przez tajemniczą organizację.
Po kilku latach stają się gwiazdami estrady.
Podczas jednego występu w Ameryce obrabowali bank we Francji, a skradzione pieniądze rozdali publiczności z problemami finansowymi.
W ten sposób stają się celem służb oraz byłego magika, który demaskuje sztuczki.

Fabuła jest rozmaita i muszę się przyznać, że płakałam przy jednej ze scen.
Iluzja jest pełna przygód, przyjaźni, dramatów i sekretów.
Bohaterowie grają w filmie rolę pionków.

Nie wiem, czy mogę Wam więcej powiedzieć o tym filmie, więc kończę tym, że polecam każdemu ten film, a może Wam się spodoba.


10/10

Iluzja | Iluzja 2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz